Što žele hrvatski kupci i kako pokrenuti uspješan webshop
Od 2017. godine je zatvoreno preko 5000 fizičkih poslovnica u SAD-u, iako je potrošnja u retailu na svjetskoj razini porasla za 3.6%. Zašto se to dogodilo? Promijenile su se navike potrošača, a trgovine ih nisu na vrijeme popratile. Svi su online, mnogi istražuju proizvode prije kupovine, a neki uspoređuju cijene online i u samoj poslovnici.
Činjenica je da online prodaja postaje standard u retail industriji u svijetu. Trgovine koje se ne prilagode odnosno ne ulože u izgradnju svoje online prisutnosti nemaju velike šanse za opstanak. Budućnost retaila je u integraciji offline i online poslovanja (tzv. omnichannel pristup) i zato je važno da SVI trgovci nauče osnove web poslovanja.
Web trgovina je prodajna jedinica koja nema troškove osoblja, režija, najma, izložbenih proizvoda ni radnog vremena. Prilikom organizacije web trgovine najteže je odgovoriti na sljedeća pitanja:
Što žele hrvatski kupci?
Kako postaviti strategiju za razvoj webshopa?
Na što najviše moram paziti kod razvoja?
Koliko uspješno raditi online marketing za web trgovine?
Kako uskladiti webshop sa zakonom?
Odgovore možete dobiti na predavanju predsjednika Udruge eCommerce Hrvatska, koja okuplja preko 300 web trgovaca u RH s ciljem edukacije i informiranja ecommerce zajednice. Više detalja o radionici u prilogu.
Radionica je besplatna za polaznike.